Zwrot i reklamacje

Zwroty:

  • Zwrotu można dokonać do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  • Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty w oryginalnym opakowaniu. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie ubrudzić ubrań. Buty powinny być sprawdzane na miękkim podłożu np.: dywanie.
  • Koszt odesłania produktu jest po stronie Klienta

Gdzie dostarczyć zwracany towar?

KRAN MOTOCYKLE
Weronika Różańska
ul. Słoneczna 55
64-100 Lasocice
Tel:665-286-811

Formularz zwrotu

Formularz zwrotu można pobrać tutaj

Wszystkie pytania można kierować do nas na adres mailowy: kran_motocykle@interia.pl

W przypadku zauważenia wady fabrycznej w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt.

Reklamacje:

Wszystkie produkty kupione za pośrednictwem naszego sklepu kranmotocykle.pl pl możesz reklamować w przeciągu 2 lat od zakupu. Nie wyłącza ani nie ogranicza to uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową kupna.

Czego nie obejmuje reklamacja?

Reklamacja obejmuje wyłącznie wady fabrycznie tkwiące w produkcie. Nie obejmuje ona akcesoriów takich jak np.: baterie. Nie obejmuje ona również uszkodzeń mechanicznych oraz innych wynikających z niewłaściwego użytkowania lub zdarzeń losowych takich jak zalanie czy pożar. Reklamacja zostaje unieważniona w przypadku ingerencji w sprzęt lub naprawy poza punktem serwisowym producenta

Gdzie dostarczyć sprzęt na reklamację?

KRAN MOTOCYKLE
Weronika Różańska
ul. Słoneczna 55
64-100 Lasocice
Tel:665-286-811

Pobierz formularz reklamacyjny


Część marek ma możliwość rejestracji na dłuższy okres czasu – warunkiem jest zakup za kwotę sugerowaną przez producenta

Ochrona na 5 lat – DobreSklepyMotocyklowe!

Produkty poniższych marek objęte są 5-letnią ochroną producenta

  • Airoh
  • Bell
  • Broger
  • Held
  • HJC
  • IMX
  • Ozone
  • Rebelhorn
  • RST
  • SW-MOTECH

Jak skorzystać z programu 5 lat ochrony?

  • w ciągu 14 dni od zakupu w zarejestruj produkt
  • przez pierwsze 2 lata od zakupu ewentualne problemy zgłoś u nas
  • po 2 latach od zakupu ewentualne problemy zgłoś przez portal dobresklepymotocyklowe.pl

Gwarancja na 6 lat – Shima

Program obejmuje wszystkie produkty marki SHIMA dostępne w aktualnej ofercie.

Po upływie standardowej (dwuletniej) gwarancji produkty zarejestrowane w ramach programu zostają objęte rozszerzoną gwarancją. Na zarejestrowanie produktu masz 30 dni od daty zakupu.

Gwarancja obejmuje naprawę produktu przeprowadzoną w sposób przywracający pełną użyteczność. Jeżeli taka naprawa nie będzie możliwa, SHIMA zaproponuje Ci nowy produkt z aktualnej kolekcji z 50% zniżką!

Strona rejestracji do programu: 6lat.shima.pl

W przypadku reklamacji przez pierwsze 2 lata ewentualne problemy należy zgłosić u nas w sklepie (kran_motocykle@interia.pl). Po upływie 2 lat ewentualne problemy należy zgłosić za pośrednictwem formularza na stronie 6lat.shima.pl/reklamacja