Zwrot i reklamacje
Zwroty:
- Zwrotu można dokonać do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
- Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty w oryginalnym opakowaniu. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie ubrudzić ubrań. Buty powinny być sprawdzane na miękkim podłożu np.: dywanie.
- Koszt odesłania produktu jest po stronie Klienta
Gdzie dostarczyć zwracany towar?
KRAN MOTOCYKLE
Weronika Różańska
ul. Słoneczna 55
64-100 Lasocice
Tel:665-286-811
Formularz zwrotu
Formularz zwrotu można pobrać tutaj
Wszystkie pytania można kierować do nas na adres mailowy: kran_motocykle@interia.pl
W przypadku zauważenia wady fabrycznej w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt.
Reklamacje:
Wszystkie produkty kupione za pośrednictwem naszego sklepu kranmotocykle.pl pl możesz reklamować w przeciągu 2 lat od zakupu. Nie wyłącza ani nie ogranicza to uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową kupna.
Czego nie obejmuje reklamacja?
Reklamacja obejmuje wyłącznie wady fabrycznie tkwiące w produkcie. Nie obejmuje ona akcesoriów takich jak np.: baterie. Nie obejmuje ona również uszkodzeń mechanicznych oraz innych wynikających z niewłaściwego użytkowania lub zdarzeń losowych takich jak zalanie czy pożar. Reklamacja zostaje unieważniona w przypadku ingerencji w sprzęt lub naprawy poza punktem serwisowym producenta
Gdzie dostarczyć sprzęt na reklamację?
KRAN MOTOCYKLE
Weronika Różańska
ul. Słoneczna 55
64-100 Lasocice
Tel:665-286-811
Pobierz formularz reklamacyjny
Część marek ma możliwość rejestracji na dłuższy okres czasu – warunkiem jest zakup za kwotę sugerowaną przez producenta
Ochrona na 5 lat – DobreSklepyMotocyklowe!
Produkty poniższych marek objęte są 5-letnią ochroną producenta
- Airoh
- Bell
- Broger
- Held
- HJC
- IMX
- Ozone
- Rebelhorn
- RST
- SW-MOTECH
Jak skorzystać z programu 5 lat ochrony?
- w ciągu 14 dni od zakupu w zarejestruj produkt
- przez pierwsze 2 lata od zakupu ewentualne problemy zgłoś u nas
- po 2 latach od zakupu ewentualne problemy zgłoś przez portal dobresklepymotocyklowe.pl
Gwarancja na 6 lat – Shima
Program obejmuje wszystkie produkty marki SHIMA dostępne w aktualnej ofercie.
Po upływie standardowej (dwuletniej) gwarancji produkty zarejestrowane w ramach programu zostają objęte rozszerzoną gwarancją. Na zarejestrowanie produktu masz 30 dni od daty zakupu.
Gwarancja obejmuje naprawę produktu przeprowadzoną w sposób przywracający pełną użyteczność. Jeżeli taka naprawa nie będzie możliwa, SHIMA zaproponuje Ci nowy produkt z aktualnej kolekcji z 50% zniżką!
Strona rejestracji do programu: 6lat.shima.pl
W przypadku reklamacji przez pierwsze 2 lata ewentualne problemy należy zgłosić u nas w sklepie (kran_motocykle@interia.pl). Po upływie 2 lat ewentualne problemy należy zgłosić za pośrednictwem formularza na stronie 6lat.shima.pl/reklamacja